Om Dina Airpods

Låter det bara i den ena hörluren eller något annat som strular?

Behöver du veta garantitiden?

Behöver du Apple support?

Behöver du ditt unika serienummer?

Laddar dina AirPods ur fort?

Laddar dina AirPods inte till 100 %?

Kopplar dina AirPods ur sig från din iPhone?

Det du behöver göra är gå in i inställningar i din iPhone under Bluetooth, där hittar du dina AirPods.

Där hittar du även ett utropstecken som du trycker på för komma in i dina AirPods.

1. Avinstallera och ominstallera personanpassat rumsligt ljud. Du kan behöva göra det flera gånger.

2. Om ovan Inte fungerar.

Scrolla ner till begränsad garanti och tryck på länken då öppnas en ny meny i den menyn har du följande val

* Begränsad garanti

* Service av hårdvara

* Chat och telefonsupport

Sedan kommer det en finstilt text "din produkt har rätt till service med berättigade reparationer och service av hårdvara*

Under denna text hittar du Apple supporten

3. Behöver du serienumret för dina Airpods så finns det i delen vid garantin.

4. Om något av detta fortfarande inte hjälper så har du garanti i ett år som gäller i hela EU genom att ha köpt en Apple produkt.

Och det innebär att du kan gå till din närmaste auktoriserade Apple reparatör för professionell service.


En av de vanligaste orsakerna till att dina Airpods "inte fungerar längre" eller "det låter bara i den ena hörluren" är oftast smuts och framförallt öronvax. Därför är det både billigare och tidsbesparande för dig att köpa detta rengöringskit för dina Airpods.


Vi hoppas du kommer njuta av dina Airpods.